vineri, 15 iunie 2012

DE ZIUA MEA

    Azi împlinesc 45 de ani. În ultima perioadă am avut o perioadă mai puţin fericită, dar sper să treacă repede!...
    Sper să diversific conţinutul  postărilor, dar , deocamdată, asta nu ţine de mine. 
    Sănătate la toată lumea, şi cu ocazia acestei zile îmi dăruiesc şi o melodie. Pentru a o asculta apăsaţi aici.

PS. Nu mesajul piesei mă reprezintă... pur şi simplu îmi place cum sună melodia

PPS. Tot de ziua mea vreau să salut o persoană specială din viaţa mea (nerebusistă), urându-i toate cele bune. În amintirea frumoşilor ani `80, Mariana Klein, îţi dedic şi melodia care urmează aici.

14 comentarii:

  1. LA MULŢI ANI, bărbate, dacă te-ai născut chiar de ziua ta!!
    Bine ai revenit la blogăreală! De ce n-ai mai dat niciun semn de viaţă, omule?!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI SI NUMAI BINE!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Mulţi Ani, Nicu, sănătate şi toate cele bune!
    P.S. Ai o melodie la mine pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI !





    D GUINEA

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULŢI ANI.Multă sănătate şi împliniri dodoloaţe.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Nicusor! Sa fii sanatos inainte de toate si sa te bucuri de cei din jurul tau, pentru ca numai impreuna treceti peste toate incercarile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc din inima, tuturor, pentru urari. La randu-mi va doresc multe realizari in activitatea pe care o desfasurati.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dintr-o zona caNICUlara iti transmit cele mai calduroase ganduri de LA MULTI (B)ANI !
    P.S.
    - pe 20 revin pe baricadele de acasa !

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI ,NICUSOARE!SLAVA DOMNULUI,ESTI INCA TANAR...

    RăspundețiȘtergere
  10. gheorghe butnaru18 iunie 2012 la 18:56

    La Multi Ani ! , prietene ,rebusist , si felicitari pentru careul ,,puncte de vedere , din ultimul numar al ,,elixir-ului ,foarte reusit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru Gheorghe Butnaru: Mersi pentru aprecieri.Esti cumva de loc din comuna in care m-am nascut eu?

      Ștergere
  11. Gheorghe Butnaru26 iunie 2012 la 08:24

    Nu cred ,desi avem aceiasi varsta ,eu sunt sucevean de origine ,ar fi o coincidenta grozava sa fie asa .Sa fii iubit si inspiratie la REBUS .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am nascut in judetul Vaslui, si am un consatean cu numele tau si am crezut ca e el. Nu-i nimic, ramanem in legatura si asa. Mersi pentru urari. Iti doresc si eu TOATE CELE BUNE!

      Ștergere